top of page

Pouť po Maroku

Jak to všechno začalo?

Moje cestovatelská vášeň mě zavedla v březnu do Maroka. Do země, která mě již dlouho lákala, a kterou jsem měla na svém travel listu prakticky již od vejšky. Slovo dalo slovo a já jsem objevila Terku a její CK Zažít Maroko. Její koncept poznávačky mě nadchl. Poznala jsem dokonale část Maroka, navštívila hory, poušť i moře, poznala místní život, jídlo, hudbu i vůně. Tuto zemi jsem si okamžitě zamilovala pro svou pestrobarevnost.

Vždy, když vyjedu někam na cestu uvolní se mi mysl a začínají mi proudit nové nápady. Nejinak tomu bylo i při mé návštěvě Maroka. Napadla mě myšlenka proč nespojit své dvě velké životní vášně, a to koučování a cestování dohromady. Tak vznikl vlastně travelkoučink. Nebo chcete-li koučování za „pochodu“. Další mé kroky po příjezdu z Maroka vedly do Portugalska, kde jsem s mými syny 11 a 9 let podnikla cestu 100 km do Santiaga de Compostela z Porta na hranice Španělska. Šli jsme celkem 8 dní a byla to nejlepší cesta v mém životě. Mohu vám říct, že za ten týden jsem si mou přetíženou hlavu a hlavně problém, který jsem si řešila doslova vyšla. Po 4 dnech světe div se, přestaly se mi honit myšlenky a já došla k sobě. Z této pozice jsem mohla tvořit svět podle toho jak ho chci já. Bylo to neskutečně úlevné. A vznikl nový nápad: Pouť po Maroku.

Více o mé cestě do Santiaga se můžete dočíst v rozhovoru pro Flowee.cz

O čem pouť po Maroku vlastně je?

Má to jednu velkou výhodu - je to velmi efektivní nástroj pro ty, kteří mají přetíženou hlavu, chtějí „vypnout“, získat nadhled a zároveň ještě poznat novou zemi. Propojují se tu dvě úrovně a to fyzická a psychická. Navíc je člověk vystaven trochu nepohodlí, takže jeho výstup z komfortní zóny je zaručen a to mu zpětně dodává odvahu dělat odvážné kroky ke změně i v běžném životě doma. Dále má člověk čas na sebe a nemusí tolik řešit běžné věci, které ho doma stojí tolik času. Čas má jen sám na sebe. O cestu je postaráno skvělou CK a tudíž ho čeká jen a jen užít si krásu nové země a vypnout. K tomu vypnutí musíme dojít.

Pro koho Pouť po Maroku vlastně je?

Pro ty, kteří necítí ve svém životě lehkost a radost a hledají inspiraci a motivaci

Pro ty, kteří touží po změně a nemají odvahu udělat ten první krok

Pro ty, kteří chtějí poznat doslova nové obzory a to jak v nové zemi, tak ve svém životě

Pro ty, kteří chtějí hodit starosti za hlavu a ulevit své přetížené hlavě

Pro ty, kteří chtějí najít odpovědi na své životní otázky

Pro ty, kteří stojí před výzvou nebo životním rozhodnutím a potřebují nabrat sílu

Pro ty, kteří se chtějí otevřít novým možnostem, ale nemají na to dostatek energie

Pro ty, kteří si chtějí začít život užívat a nejen přežívat

Koho volá tato cesta, vyplňte prosím formulář na odkaze níže nebo napište na email info@zazitmaroko.cz

Cena

Termín: 21. -28. 9. 2024

Cena: 38.700,- Kč*

Kapacita je omezena pouze na 8 osob

Co JE zahrnuto  v ceně

Aktivity

• Cestování soukromým pohodlným vozem

• Transport z letiště a na letiště

• Nocleh v luxusním beduínském stanu a vyjížďka na velbloudovi v Agafay

• Prohlídka Marrákeše a Essaouiry včetně vstupů do navštívených objektů

• 2x hotel v Essaouira

• 1x luxusní stan s vlastním sociálním zařízením v beduínském táboře Agafay

• 2x. turistická ubytovna ve Vysokém Atlasu

Hotely–2-lůžkové pokoje s vlastním sociálním zařízením, ca. 3* standard. Ubytovny ve Vysokém Atlase jsou čisté, ale jednoduché. Toalety + sprchy bývají společné pro více pokojů.

Průvodci a podpůrný tým

Po celou cestu vás bude doprovázet certifikovaná travel koučka Erika Bach

A dále:

• Marocký anglicky hovořící průvodce během celé doby pobytu

• Městský průvodce v Marrákeši (4 h)

• Městský průvodce v Essauira (4 h)

• Kuchař a mulaři během treku ve Vysokém Atlasu

• Řidič licencovaný pro turistický transport

Stravování

• 7 x snídaně

• 4 x oběd

• 3 x večeře

Vegetariánské a bezlepkové stravování možné

Co NENÍ zahrnuto  v ceně

• Mezinárodní letenky

• Balená voda, limonády, alkohol.

• Cestovní pojištění

• Obědy a večeře v Marrákeši a Essaouiře (kromě vyjmenovaných výše)

• Vstup do zahrady Majorelle a muzea Yves Saint Laurant

• Vstup do lázní hammam

• Dekorace hennou

• Spropitné pro místní průvodce a řidiče (Uvádíme to zde, neboť spropitné je důležitou součástí marocké kultury. Samozřejmě je ale dobrovolné)

Koho volá tato cesta, vyplňte prosím formulář nebo napište na email info@zazitmaroko.cz

itinerar

K cestování navíc
MINDFULNESS program

K cestování vám budu k dispozici 24/7. Budeme sdílet, chodit, odpočívat, tančit, dýchat, praktikovat různá mindfullness cvičení a další, efektivní a jednoduché techniky, které jsem za leta práce na sobě poznala, že jsou opravdu užitečné a hlavně rychlé.

Ukážeme si jak začít nový den pomocí ranních rituálů, které nás nakopnou. Naučíme se, jak za pomocí Mého deníku vděčnosti, který jsem napsala a knižně vydala praktikovat vděčnost. Deník každý z vás dostane samozřejmě i jako dárek.

Nečekejte žádné dlouhé meditování, ale opravdu velmi praktická cvičení, která vás dovedou k sobě.  Vytvoříme společně krásný bezpečný prostor.

Kombinací jednoduchých relaxačních technik, pohybu, tance probudíme své vnitřní dítě a naučíme se, jak se můžeme dobíjet, zazdrojovat, stabilizovat a naučit se radovat z maličkostí.

Naučíme se, jak dávat sami sebe na první místo, pečovat o sebe a přijímat se takový jací jsme.

Naladíme se na naši tvořivou energii a užijeme si tolik zasloužený odpočinek, který každý z nás velmi potřebuje proto, aby mohl zpátky v běžném životě bezproblémově fungovat a zachovat si radost a nadhled.

Každé ráno

Započneme rituálem radosti a naučíme se jak skrze praktikování vděčnosti vyskočit do nového dne radostně. Protáhneme si svá těla tancem, meditací, dechovým cvičením nebo krátkým během - pro každého co má rád. Skrze smysly a tělo se naučíme jak denně prožívat radost.

Následovat bude dobrodružný poznávací program dle itineřáře CK zažít Maroko

Každý večer

Po večeři se sejdeme a posdílíme co se nám za celý den povedlo. Dle nálady si zatančíme u typické marocké hudby za zvuku bubnů, budeme sdílet a praktikovat různá mindsetová cvičení. Zařadíme i individuální a skupinové koučinky.

*Není povinné se účastnit společného programu na den, každý se může řídit i svým rytmem a mít čas i sám pro sebe.

KONTAKT

“Odjakživa mě bavilo poznávat. Nejen svět, ale i sama sebe. A díky mé lásce k cestování se mi podařilo obojí. A co mě inspirovalo k tomu, co dělám dnes? Objevila jsem cestu, po které jsem následovala sama sebe, svou vnitřní ženskou tvořivou sílu. Sílu, která je ukryta v každém z vás.” - Erika Bach